2015/12/24

SANTA CLAUS IS COMING TO TOWN
(finally)

Nem, nem haltam meg, igen, még élek, és nagyon sajnálom, hogy nagyon sokáig nem jelentkeztem, nem akarok kifogásokat keresni, de azt elmondom, hogy életem fenekestül felfordult, és egyszerűen nem megy a következő fejezet megírása.  Megakadtam, de már kezdek visszatérni, 2016-ban garantáltan találkozunk!
Addig is, hogy ne maradjatok Faitnor nélkül, elkészítettem nektek a velük kapcsolatos karácsonyi ajándékot! Remélem tetszeni fog.
Szeretnék minden egyes olvasómnak nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon NAGYON Boldog Karácsonyt kívánni! Remélem rengeteg szeretet vár rátok a fa alatt. Köszönöm, hogy vele tartottatok, nagyon hálás vagyok mindenért, amit értem tetettek.

Szerintem ezerszer jobb, mint az előző videóm, szerintetek? 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése